czwartek, 14 kwietnia 2011

Czwartek z Monią ; D ; *

dzisiaj jak zwykle brzydka pogodaa .. no masakra poprostu ! ale to nic . wstałam o 10 . wkońcu sie wyspałam . ; ) i od razu na gg na telu . trochę popisałam  i wgl. i tak zleciało . już 12 ! oo ; x zaraz ma przyjść Moniaa ; P robimy prace na historie ; D bedzie super ; ]]  coś tak czuje ! ; > pisze teraz bo potem nie bd czasu albo gdzies polece i zapomne jak to u mnie jest ; ) jutro mamy tylko dwie lekcjee .. nudaa .. a potem sprzątanie świata ! omg ; p ciekawe co sie bd działo ; d haa . pozdroo ; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz